Gjest Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Noen ganger så ser jeg mange hvite dråper på den rene oppvasken i maskinen. De kommer etter at de er tørre. Er det forandringer i vannet, eller skyller den ikke ordentlig? Noen som har peiling? Det er en Elektrolux. Kanskje på tide med en ny?
* 5 om dagen * Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 det kan være at du har litt mye kalk i vannet,det blir sånn hvit belegg. men har du forsøkt det nye middelet til oppvaskmaskin? er noe som skal rense maskinen,jeg har ikke prøvd det enda, men tenkte jeg skulle det. ellers så er det bra å ha i glansmiddel...
Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Hm, har prøvd rens, men det hjelper ikke. Noen andre som vet?
Sjokoladekaka Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Det betyr berre at det er mykje kalk i vatnen frå springen. Ikke farleg eller skadeleg. Du får kontakte kommunen og "klage" på det;) Veit ikkje kva som kan få det til å forsvinne, anna enn at kommunen reduserer mengda om dei tilfører kalk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå