titinn Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Er en prøver som er litt fortvilet i forhold til EL og syklus. Hadde ikke mensen fra tidlig i august til slutten av oktober og da ikke vanlig menstruasjon heller. Har tatt endel EL tester men ser bare en sterk og en lit svakere strek. Når jeg da har fått endel utflod og da mener jeg kanske kraftig til tider er teststreken ganske svak. Har også tatt endel G-tester som var negative. I det siste har jeg vært endel kvalm og sliten. Ofte så kvalm at jeg er på nippet til å kaste opp. Har også jernmangel så har tatt jerntilskudd i ca en måned. Hilsen ei på 29 som ønsker så gjerne å bli mamma snart!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Heisann Jeg leste her inne at Sink kunne ha en positiv effekt på syklusen, så det tenkte jeg at jeg skulle ut å kjøpe om 15 minutter :-) Har ikke hatt så veldig ustabile sykluser jeg da, men har vel variert med 10 dager på det værste hos meg. Men prøv Sink iallefall, det skal jeg denne pp :-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå