Gå til innhold

Hvem vinterdress har dere til deres barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal utedress til min 4år gammel datter. Men jeg er så veldig usikker på hvilken dress jeg skal velge.. Trenger tips fra dere her ute.. :)

Jenta mi går i barnehagen, de er mye ute. Så da vil jeg ha den beste dressen. Men jeg håper jeg slipper å betale veldig mye penger for en bra dress. Veit at prisen er veldig stor. Har sett vinterdresser fra kr 200 til 1500kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sverget til Reima i alle år. Der får en virkelig det en betaler for, selv om en betaler i dyre dommer for dressen. Så i år har jeg prøvd meg på Reflex sine vinter dresser til begge barna. Fikk jo to vinterdresser, en vinterjakke og en vinter bukse til samme pris som en Reima dress.

Det jeg liker veldig godt med Reima tec er at det er 100 % vanntett, og her er det stort sett regn hele vinteren og når det er snø blir den fort våt slaps.

Så jeg er spent på hvordan reflex er i slik vær. Fram til nå er jeg fornøyd med den. Og kan jo kjøpe meg en til og enda "ha penger til overs" i forhold til om jeg hadde kjøpt en reima tec dress.

Skrevet

Jeg har opp gjennom årene hatt to barn i naturbarnehage. De har dermed vært ute hele tiden, og trengt godt utstyr. Jeg har brukt Helly Hansen, Hellytech, Mikk-line, Reflex, Lego, Polarn og Pyret og Reimatec. (to barn i 8 år...)

Vesentlig å tenke på er vel hvor gammel (og aktvi) ungen er, og om dressen er lett å få på. De tynneste dressene holder gjerne ikke aktivitetsnivået til klatreunger, de tykkeste gjør at ungene ikke klarer å røre seg så godt som de kan hvis de er små.

Lykke til i jakten!

Skrevet

Jeg mener mine barn har de beste dressene, og vi har prøvd litt forskjellig. Eldste på 10 år har en to-delt reima tec sport, minsta på 3 år har en reima tec+. Betalte 3000,- for begge dressene. :o)

Har tidligere vært veldig fornøyd med reima tec også, altså ikke tec+, de er litt billigere. Har også fått solgt begge reimadressene etter snupp, så da blir de jo ikke så dyre egentlig. ;o)

Skrevet

Reima tec+ her også, både til 3 og 8 åringen, er storfornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...