Gå til innhold

Håper dere kosa dere i går!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gosj jeg tenkte på dere.(Når jeg våkna) Jeg så for meg togtur og treff,lukta maten og kjente vinen =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper også kvelden svarte til forventningene! Jeg hadde sååå lyst til å være med, men mannen kom ikke hjem før kl ni - og da var det for sent...

Få høre hvordan dere har hatt det, da!

Skrevet

Klart vi hadde det hyggelig!!!

Vi koste oss veldig. Alltid like gøy å treffe modne, reflekterte damer.

Masse mat, veldig mett...... litt vin, masse skravling og latter.

Med andre ord, nettopp slik et treff skal være.

Jeg er trøtt i dag, ikke at det ble så sent. Men jeg var vel i seng noe over midnatt. Og det er sent for en voksen dame på en tirsdagskveld:-))

Og lurer du på hvem som var der, så var det Attpåklatten, Snulder, Karomamma, Gummelillan, Vimsemamma Babyonboard og mamma søker barn.

Skrevet

Som vanlig var det kjempehyggelig å møtes:-)

Som msb skriver, masse mat, veldig mett, latter og skravlings:-)

Koselig at vi holder kontakten jevnlig og at vi nå faktisk kan feire 3 års jubileum for når vi begynte å "date" på nett:-) Det er helt underlig at man kan finne så flotte og gode venninner på nett. Jeg var vel den mest skeptiske til det ever for 3 år siden. Men syntes det var fint å bli kjent med noen i samme båt:-)

Med inntak av 1 stk Munkholm og 100 Pepsi i går kveld, må jeg si at jeg har sovet særdeles godt i natt og våknet uthvilt som aldri før:-)

Nå er det jobbing og sånn går nu dagan:-)

Ha en super dag!

Skrevet

Tusen takk for en koselig kveld, jenter :-)

Var så gøy å treffe dere!!!! Gleder meg allerede til neste gang ;-)

Og sorry, Snulder og Karomamma fordi jeg i plutselig hastverket på slutten stakk uten å gi klem :-/

Skal IKKE gjenta seg ;-D

Skrevet

Viste jo at dere kosa dere da=) Å innrømmer at jeg denne gangen også misunte dere =D Men sånn er det å bo i gokk...sukkh

Skrevet

Håper jeg og Midnigth sun også kunne vært med en gang...Misunner dere at dere kan treffes :0)

Skrevet

Supertrivelig som alltid!!

... til tross for at Babyonboard bare stakk som en ånd på slutten av kvelden...hehe..

Skrevet

Det var kjempehyggelig på tirsdag :))) Du skulle kunne blitt med en gang.

Utrolig trivelig jenter, god mat og veldig god vin :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...