Gå til innhold

Din fineste julesang =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din fineste julesang? Tenkte lage cd til meg og ungene.Ha noe å høre på mens mor stresser rundt.

Så gi meg tips.Å kanskje et hint om hvor jeg finner sangen =)

Jeg har mange.men di som jeg måå høre innen julaften er,

En stjerne skinner i natt,Julekveldsvisa,Julekveld i skogen Og noen til.

såh,frem med det.Å nå er det ikke for tidleg nemlig.Nå er det under 1mnd til Jul ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk at jeg nå i farten ikke husker hva sangene heter, men jeg har en cd med Celine Dion son heter "These are the special times" som jeg synes det er veldig mange fine på.

Og så vet jeg jo at jeg er den eneste her som synes Sissel Kyrkjebø har mye bra, men jeg anbefaler "mitt hjerte alltid vanker" med henne likevel- den synes jeg er så innmari fin!

Mne jeg er sikker på at Karomamma og Snulder og Attpåklatten og msb og alle de andre har massevis av gode tips her!

Så kan jo jeg lage en cd også, etter å ha fått gode ideer på denne tråden! c",)

Skrevet

Happy Christmas (war is over) John Lennon.

Do they know it`s christmas- Band Aid

Ellers synes jeg Rockin` around the christmastree med Mel (smith) og Kim (wilde) er kul:-)

Ja jeg vet at jeg liker spesielle julesanger.

Men Cindy Laupers versjon av Winter Wonderland er bra.

Og Jinglebell rock med Billy Idol.

Ellers er jo O helga natt med Jan Werner, eller Peter Jõback veldig fin.

Og igjen med litt spes julesangere:-) Santa Claus is coming to town med Bruce Springsteen.

I saw mommy kissing santa claus med Jackson five:-)))

Skrevet

En stjerne skinner i natt

Pie Jesu

O`Helga natt

Gloria

Deilig er Jorden

og mange mange flere.....

Jeg er ikke så glad i de amerikanske variantene, men blir desto mer rørt av norske og svenske utgaver....

Har verdens mest såre julecd med Anita Skorgan "Julenatt" og griner like mye hver eneste gang jeg hører på den, noe jeg har gjort i maaaaange år...men den hører julen til og da får jeg heller gråte så snørr og tårer renner da:-) Det er jo litt godt også!

Her i huset har vi hørt på julemusikk lenge nå og det er så koselig så koselig. Alle kommer i en helt spesiell stemning når det spiller rundt oss. Og røkelse brenner vi også:-)

Nå har jeg kontoret fylt med herlig klementinduft og det er jo også julestemning:-)

Skrevet

En skulle vøre fire år i romjul'n.... ;-D

Skrevet

Her var det flere som jeg liker jo!!!! =)))

Må få storebror til å hjelpe meg å finne di ;o) Men Wenche Myhre har en sang jeg ikke husker hva het,men som får meg glad.Er flere snutter i et.Fire år i romjul ja...Den grein jeg ofte av da jeg var lita og søt.Syns så synd på han,hehe.

White Christsmas av Bing Crosby,den er bare fin.Den likte bestefar,og vi pleide alltid sitte foran platespillern å høre den sammen,vi to =)

Å nå ble jeg litt sånn snufsete her jeg sitter....

ho ho hooo =)

Skrevet

Det lyser i stille grender, den bare elsker jeg av hele mitt hjerte, sammen med Julekvelds visen, den er på lik linje. Så kommer en stjerne skinner i natt, den er en fin treer..

Da jeg var lita snufsa jeg alltid til , Det var julekveld i stua , trallalalllalala...Da det sorte fåret kom hjem med mat til de gamle, husker jo ikke hva den heter da...

Av nyere så synst jeg sangen til Hans Rotmo er så søt, husker da ikke hva den heter heller..

Nå skal jeg lete frem jule musikk, er jo bare 3 dager igjen til advent .0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...