Gjest Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 I går skjedde det noe rart.Etter å ha dibba litt satte jeg meg i sofaen med lille trass.Å etter få minutter sa det "skionk" og jeg sovna!!! Bare bortevekk på sekundet.Måtte ringe gubbaslasken jeg.Krøp til sengs,og sov jaggu til 18.30.....!!! Er det jon blund som har dryssa sovestøv over dibb,eller har denne febern jeg fikk noe med det tro??? ;o) Trøsten er at flere her har feber.Så får jeg utsette møtet i dag og heller pleie meg selv.hmm....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Synes nesten du skal nyte feberen litt nå jeg;-D Få litt ro og søvn i kroppen, hvile hvile hvile.....så godt det lar seg gjøre! God bedring, og i mellomtiden, slapp av og hvil deg du:-)
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Nyte og nyte...Jeg er kokt i topplokket =) Men fikk ladde litt i går kveld å.Det resulterte i nattevåk.Men 4 timer på øyet og jeg føler meg nesten ok i dag ;o) Nå er det lillebror som har arva febern og er pjusk. Men ungene har fri i morgen på skolen,så det er langhelg.Gjett om det er kjærkommet da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå