Gå til innhold

er det bare VI SOM SLITER MED SØVNEN?????????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff jeg er så SYKT SYKT SYKT sliten! Har sovet 1 hel natt siden gutten vår kom til for snart 14 mnder siden... Og da var jeg på sykehus.

Han har aldri sovet rett og slett hverken natt eller dag... Jeg ar taklet dett rimelig OK, men kjenner nå de siste 2 mndene etter jeg begynte i jobb at jeg er DØDSLITEN! :(

De 5 siste netterene har han vånet kl 02 og holdt det gående i 3 timer... i natt våknet han fem over to og holdt på til 05, fikk han da til å sove 15 min også sto vi opp 0600.

Han legger seg kl 19 om kveldene og sovner høvelig greit. og sover kjempe bra (våkner kun 2 ganger ca) frem til midnatt... da begynner "moroa". Han ligger på vårt rom pga vi ikke har hatt muligheten til å ha ham på eget, men vi skal flytte nå om 2 uker, så da SKAL han på eget rom.

Om natta hyler han og jeg legger han ned i senga hver gang han reiser seg opp... han legger seg rolig i 3 min kanskje også opp igjen... slik holder vi på...

NOEN SOM VET HVA ANNET JEG KAN GJØRE??

 

Huff, jeg er så fortvilt... kjenner nå i mårrest/natt var jeg skikkelig irritert på gullet... og det er en GRUSOM følelse... :( jeg tenkte bare "åhhh "... huff, blir så lei meg... er jo liksom ikke hans feil...

 

jeg sitter her å gråter nå både av at jeg føler deg slik og at jeg er så ufattelig sliten... På dagen sover han 40 min. og det har han gjort nå et halvt år.

Mannen min jobber utrolig masse, men når han har fri så prøver vi å bytte på å sove... før kunne han ta han om natta, men det godtar ikke gutten vår lengre... det er KUN mamma som gjelder... han HYLER om ikke høyere hvis han kommer... skal helst ligge å holde i handa mi...

 

hva har jeg gjort galt liksom, han har vært ånn siden han ble født... frem til han var 1 år våknet han mellom 20-40 ganger pr natt... men sovnet stort sett relativt greit... vi har faste rutiner osv osv...

 

jeg ammer han fortsatt om han får mat rett før vi står opp... bør jeg slutte med dette??? + at han får kveldspupp og kanskje 1 gang i løpet av dagen...

I tillegg så vil han plutselig ikke ha grøt, middag men kun brød... han har alltid vært kresen i matveien... så jeg prøver å tilby ahn det han liker, men neida...

Han er heller ikke syk har sjekka han til legen...

 

huff, jeg GRINER... :((( er så TRØTT!!!!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, skjønner du er sliten, og du er ikke alene! snuppa her har heller aldri sovet en hel natt. det har ikke jeg heller.... som deg så gir jg litt pupp enda.. vi har prøvd nattavvnning flere ganger, mn hun våkner uansett, og er da våken minst en time.. og etter flere runder med forkjølelse har jeg gitt opp, gir henne litt pupp om natta sånn at vi skal få sove all tre...

skal ta en runde til i jula, da har vi litt fri, og kan få litt avlastning av besteforldre..

 

ang mat så spiser hun også mye brødmat. litt middag (vil gjerne spise selv, ikke alltid like greit...) banan går ned på høykant. ellers funker yoghurt med 4-korn bra. gjerne med rosiner.

 

hold ut, det blir nok bedre ettrehvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo helt forferdelig ut, skjønner godt at du gråter! Har dere prøvd fysioterapeut? Finnes det ikke sovemedisin for barn? Ungen din sover jo alt for lite, synes det er rart ikke legen din prøver å finne en løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror puppe avvenning er en god start til å dele annsvaret bedre. og reis bort to netter! pappaen må kunne være alene med sønnen deres, bare så du får slappe av litt.

Selv ammet jeg 4- 8 ganger hver natt til gutten min var 5. mnd- når vi var ferdig med avvenning fikk jeg en natt alene hjemme. siden jeg da kjente at jeg holdt på å bli gal, kan jeg tenke meg hvordan du har det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...