Gå til innhold

Hvor mange dager igjen idag Onsdag 26 November??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg da 8 dager igjen til UL termin,og er meeeer enn klar til å føde ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-1 dag her, UL-termin var igår... Ingen tegn desverre:( Skal til jordmor kl.12, kanskje hodet endelig er festet nå...

Skrevet

Er -2 i dag, og skal snart til jordmortime. Hun blir nok overrasket over å se meg, siden hun sa forrige tirsdag at jeg kom til å føde innen kort tid.

Skrevet

80 dager igjen... Det går sakte men sikkert nedover:=)

Skrevet

50 dager!!

Skrevet

24 dager her. Måtte det gå fort på slutten. Er lei nå!!!!

Skrevet

30 dager igjen ... må vel begynne å bli "klar" for dette snart. Føler meg så utrolig lite forberedt på denne lillingen i forhold til hvordan jeg opplevde innspurten med storebror.

Skrevet

30 dager igjen!!! :))) weeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)

Både spennende og skremmende... hehe..

Men gleder meg sånn til å møte prinsen da!! Er 2. gangs og har en prins fra før på 1 år og 9 mnd så får en spennende tid i møte.. ;) hehe

Men begynner å bli utålmodig nå da... er LEI kan man si... har et bekken som er temmelig KRANKT og magen er jo ALLTID i veien...

*ler litt*

Må innrømmet at d skal bli litt godt å få igjen kroppen sin selv da, slippe å ha vondt for hver en rørelse når man ligger i senga om natten, slippe å springe (alts nå løper ikke jeg så forbaska mye akkurat!!! hehe) på do hele tiden, klarer så vidt å kle på meg selv...

Men han kommer når HAN vil d ;)

Skrevet

9 dager igjen :-) til termin... men sikkert fler til fødsel, da.. regner jeg med :-(

Skrevet

29 :) Jeg gleder meg så!!! Også gruer jeg meg litt...men det er vel som alt annet: normalt.

Skrevet

-1 her... Var både til JM i går og modniungsakkupunktur, spiste anannas, og det ble faktisk senge kos... Men sitter nå har alikavel... SÅ prinsen vil vel være der inne da....

Skrevet

32 her

Skrevet

7 dager igjen og jeg er så klar, men det er tydeligvis ikke han....

Skrevet

5 dager her.

Skrevet

Jeeeeeeeee........... 40 dager!!!!!!!

Er vel høygravid nå jeg eller?

Skrevet

Jeg kom inn hit i dag, så jeg har 86 dager igjen :o)

Skrevet

65 dager igjen her...

Skrevet

jeg har 9 daga igjen.. men tror jeg kjæm teå gå over tiden.. gått over tiden de andre to gangene å.

Skrevet

Kan nestan ikkje tru at eg skriv -6

Skrevet

42 dager igjen idag, og 2 dager igjen til jeg er høygravid.

Skrevet

82 dager..

Men eldstejenta mi fyller 8 år idag. Litt rart å tenke på at jeg for 8 år siden lå og pusta og pesa på denne tiden;o)

Skrevet

13 dager igjen i dag.. Er ikke direkte lei, men jeg håper at han kommer snart. Vi gleder oss sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...