Gå til innhold

Første tann


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle at sønnen min på snart 5mnd har fått sin første tann! kjente jeg ble varm og stolt innvendig,da jeg oppdaget det! Ville bare fortelle det til noen akkurat nå....

 

Hilsen stolt mamma :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og var ganske stolt når vi så tanna på tulla første gang et par dager før 5 mnd, men så har jeg begynt og tenke. Er dette egentlig noe og være stolt av? Tennen kommer jo uansett hva vi eller babyen gjør.

 

Vi er rare ja.

Skrevet

Hehe, det er så gøy med mødre. Vi er stolte over alt barna våre gjør, selv om det hadde vært mer uvanlig om de ikke hadde gjort samme tingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...