Gå til innhold

Er 4+5, feber, leddsmerter, hodepine og kaster opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farlig på noen måte å være syk så tidlig?

Er litt paranoid nå, men litt redd det kan påvirke graviditeten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

normalt sett er det ikke farlig å va syk i svangerskapet,men er du beskymret så burde du kontakte lege:))

god bedring

Skrevet

Hmmm., ja, jeg vet ikke om jeg er så bekymret at jeg ha lyst til å plage legen min.

Er nok litt ekstra paranoid siden vi akkurat fant ut at vi er gravide og jeg ikke helt tror det er virklig enda.

Merker at jeg er en smule bedre i dag enn i går da. I går klarte jeg ikke gå lenger enn fra badet til stua, Pga leddsmerter i kroppen, i dag klarte jeg dobbelt så langt:) så kanskje en dag eller to til så er jeg muligens bedre.

Håper det. Har eksamen torsdag om en uka og skal i begravelse dagen før eksamen.

Skrevet

det som er farlig for gravide å få er div barnesykdomma....men vanlig influensa er ikke skadelig for fosteret.

det man må passe på er å ikke ha høy feber..da er det bedre man tar paracet og får feberen ned da babyen kan bli overopphetet av feberen

Skrevet

Har hatt det selv i 3 dg nå. Ikke spist noe, bare fått i meg små mengder med drikke som jeg ikke klarer å holde på. Er 28+4 nå.

Fikk penicillin av legen for halsbet og når det gjaldt oppkastet så får jeg være hjemme til i morgen, for å se om jeg kommer meg/klarer å holde på noe. Hvis ikke blir jeg lagt inn på sykehuset for væskebeh.

Så om du spyr i mer enn 3-4dg og ikke holder på noe ville jeg tatt kontakt med legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...