Devil in disguise Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg gjør det selv. Lager også for venner - kjempekjekt Hadde vært så kjekt å få se hvis noen hadde lagt ut noen de hadde laget selv - alltid kjekt å bli inspirert av andre Slik jeg gjør det : Lager bildet i str 15 x 15 Bruker mest hvit bakgrunn - av og til svart. Fra 1 til 4 bilder på hvert julekort. Fin tekst + litt pynt.
MintCondition Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg lager julekortene selv, har gjort det i mange år. Etter at jeg fikk barn har det selvsagt blitt med bilde av barn på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå