Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg har kraftig ørebetennelse, med feber, forkjølelse og vond hals. Daniel *stakar lille* har øyebetennelse og kraftig forkjølelse. Heldigvis ikke noe ørebetennelse på han da. Også er det jo så flott at dette måtte komme AKKURAT nå som vi driver og flytter, huff.. Samboeren stakars har surra rundt fra denne leil til den nye for å lempe inn, jeg har såvidt klart å pakke ned noe. Tok halve kjøkkenskapet idag, brukte vel 2timer på de få glassa, hehe:p Måtte kaste inn håndkleet og ta med Daniel som var slapp, for å gå og legge oss! ;o) Jeg håper jeg er bedre til imorgen, så kan jeg pakke litt - bare for å gjøre opp alt det samboeren har gjort! ) Men, fy som jeg gleder meg til å flytte! Fikk bekreftelse på lørdag at denne leil vi bor i er muggskadet, dårlig luft og det som er. Og denne leil er ikke mer enn 5år gammel!!! Godt vi ikke eier denne altså.. Ååå, gleder meg til å flytte! Flytter de store møblene inn på torsdag :D:D Vi får et LITE soverom - men til gjengjeld en ordentlig seng med motor, juhu ;o) Og Daniel flytter fra et BITTELITE soverom til et SUPERSTORT rom! Han gleder seg, var inne i den nye leil idag for å få nøklene - plutselig var han helt frisk - helt i hundre ;o) En ting som er godt med å være sykemeldt, er at nå får både jeg og Daniel TID til å komme oss ordentlig. Litt kjipt å komme inn i en sånn rutine hvor man virkelig bare er SYK, men.. Det er så deilig å være bare mamma igjen, på heltid. Selv om jeg er syk. Har savnet det, har ikke vært hjemme med Daniel siden i august.. *jeg skal være frisk imorgen, vil ikke være syk noe mer* ;o) Jaja, nå skrev jeg visst en hel stil her.. Klarer ikke å begrense meg selv jeg! ;o)
<3katie<3 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Lykke til med flyttingen Og God bedring til dere begge to!!!
Mayken Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 God bedring til dere begge. Sykdom er noe herk, her går mor og datter rundt og hangler og hoster. Håper det ikke utvikler seg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå