Gå til innhold

Aleneforeldre m OS!! Se her!!!!!!!!1


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vedtak i korthet

Odelstinget har behandlet lov om endringer i folketrygdloven og lov om supplerande stønad til personar med kort butid i Noreg. Endringene gjaldt økning av minsteytelsene i rehabiliteringspenger, attføringspenger, tidsbegrenset uførestønad, og minsteytelsene til unge uføre, økning av overgangsstønaden til enslige forsørgere og økning av satsene for supplerende stønad til personer med kort botid i Norge. Loven trer i kraft strak og med virkning fra 1. mai 2008.

 

Hentet her:

http://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Saker/Sak/?p=39240

 

Nå tror jeg vi får etterbetaling, jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt så alle kan se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...