PinkBabyDoll Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Vedtak i korthet Odelstinget har behandlet lov om endringer i folketrygdloven og lov om supplerande stønad til personar med kort butid i Noreg. Endringene gjaldt økning av minsteytelsene i rehabiliteringspenger, attføringspenger, tidsbegrenset uførestønad, og minsteytelsene til unge uføre, økning av overgangsstønaden til enslige forsørgere og økning av satsene for supplerende stønad til personer med kort botid i Norge. Loven trer i kraft strak og med virkning fra 1. mai 2008. Hentet her: http://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Saker/Sak/?p=39240 Nå tror jeg vi får etterbetaling, jenter
PinkBabyDoll Skrevet 26. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2008 dytter litt så alle kan se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå