animal Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei. Vi har nå forsøkt på nr to siden juli i år (ja, jeg vet det er mange som har forsøkt mye lenger enn det..). Enda ikke noen spire. Jeg hadde liksom sett for meg at dette skulle gå så fort og greit siden vi ble gravide på første forsøk sist gang, men neida. Hver eneste mnd blir jeg lurt trill rundt av min egen kropp, begynner 3-4 dager før IKM med skikkelige ømme bryster, mensmurring samt "strekk i ligamentene", jeg får halsbrann og hodepine. Ingen av disse symptomene har jeg hatt før vi begynte å prøve. Jeg begynner gjerne å spotte 3-4 dager før IKM, og mensen har vært èn dag forsinket de siste månedene, og jeg har ALLTID hatt en stabil syklus på 28 dager. Når mensen ikke kommer på forventet dag tar jeg en test som alltid er negativ, og deretter kommer den gigantiske nedturen siden jeg har innbilt meg at jeg er gravid.. Selve menstrasjonen er noe mer smertefull enn tidligere, og det føles som om jeg har vondt i eggstokkene. Jeg har tatt blodprøver som har påvist at jeg har eggløsning, og at de andre hormonprøvene også er normale. Har også fått tatt en innvendig utralyd, som ikke har vist noe tegn på cyster eller andre unormale ting. Noen som har forslag eller en teori på hva i all verden som skjer med kroppen min? Setter pris på alle innspill.. Ikke hadde jeg noen aning om at det å være prøver skulle være så utrolig tøfft psykisk..
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 jeg må si at jeg kjenner meg litt igjenn på det du sier der.... Hadde det sånn jeg også, men til slutt gadd jeg ikke mere og kuttet ut bim for en periode og det var egentlig deilig, det er klart at man har jo tankene i hode, men ikke 24-7...... Men nå har jeg vert prøver i 1 år og ingenting har skjedd, men denne mnd her så har jeg gått på pergotime pga av manglende/sjeldent EL Men du forteller at du har sjekket deg osv, men har mann din det???? Kan jo hende at han har dårlig svømmere vettu...... Det at menstruasjonen blir kraftigere kan være at du har gått på prevensjon før og det lindrer, så tenkte du ikke på det før heller.... masse lykketil=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå