NoDoubt Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Og veien er allerede bare is. Spørs om jeg kommer opp gata vår i morgen tidlig. Blir vel super glatt!
blond Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Her har det vært et par dager med kuldegrader ellers er det rett rundt 0 grader og tomt for snø. Jeg synes det er på tide at snøen kommer, har vært klar lenge, men savner ikke glatta.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Regnet har kommet her også i natt. Håper ikke det er glatt ute. All snøen er iallefall borte. Alt av detlille som var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå