Gå til innhold

Arbeidsledig og sykemelding


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ferd med å bestille time hos min lege for bekkenløsning. Er i 6. måned og det er nå lite sansynlig for at jeg vil klare en jobb uten at jeg umiddelbart vil gå ut i sykemelding. Min vurdering, selvfølgelig.

 

Det jeg lurer på er hva som skjer dersom jeg blir sykemeldt. Da har jeg jo ikke mulighet til å ta meg jobb, og tjene mer penger enn arbeidsledighetstrygden. Er det mulig å få svangerskapspenger, og vil det da beregnes utifra tidligere lønn? Eller kan jeg liksågodt bare la være å sykemelde meg? Er det i det hele tatt noe poeng nå som jeg alikevel er arbeidsledig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...