Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg er i ferd med å bestille time hos min lege for bekkenløsning. Er i 6. måned og det er nå lite sansynlig for at jeg vil klare en jobb uten at jeg umiddelbart vil gå ut i sykemelding. Min vurdering, selvfølgelig. Det jeg lurer på er hva som skjer dersom jeg blir sykemeldt. Da har jeg jo ikke mulighet til å ta meg jobb, og tjene mer penger enn arbeidsledighetstrygden. Er det mulig å få svangerskapspenger, og vil det da beregnes utifra tidligere lønn? Eller kan jeg liksågodt bare la være å sykemelde meg? Er det i det hele tatt noe poeng nå som jeg alikevel er arbeidsledig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå