KristineMed2Sønner<3 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei! Vi har en sønn på 14 mnd som jeg fortsatt går hjemme med. Vi storkoser oss, drar ut å finner på ting, er på åpen barnehage 2 ganger i uken osv. Men, jeg skal ut i jobb etterhvert, mest sansynelig ikke før august\september neste år, å da må Felix i barnehage. Vi søkte først for 2 mnd siden, men det har forandra seg litt siden da. Altså, vi har funnet ut at vi må søke om 100% istedet for 60% så kan vi heller styre dagene litt selv i forhold til jobbsituasjonen osv. Samtidig så har vi bestemt oss for å søke om plass litt tidligere enn august, så er det litt lettere å tilpasse oss etter åssen tilvenningen går i barnehagen. Poenget mitt da, er at vi sendte inn en ny søknad idag. Vil de da skjønne at det er den siste søknaden som gjelder? Å hvor mye sånn ca. koster det for 100% plass i en barnehage i mnd? Tusen takk for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg har ikke barn i barnehagen enda, men har litt erfaring med off.kontor :-) Så for å være på den sikre siden ville jeg tatt en telefon til kommunen, forklart at dere har to søknader inne, og hvilken av søknadene som gjelder. Da kan du også spørre om det er greit at han starter i bhg før august, burde jo gå greit siden han er over 1år. Pris er jeg usikker på, men det kan kommunen svare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå