Holly❄️ Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Sett på bloggen din nå.. så flink og oppfinnsom du er!! Tenk og ha sånne kreaktive ideer da.. jeg har seriøst ingen hobbyer, føler meg som verdens kjedligste kvinne! Jobb, hente unger, middag, lek med barna, leggetid, tv, god natt. Det er liksom livet mitt... KJEDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Finnes ikke håndarbeid-gener i meg, så det får jeg ikke til... Ja, da har jeg sagt d:) Du er et spennende menneske!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jo, takk, hehe! Kan bli litt for mye kreativitet også...ender jo ofte opp med at jeg blir sittende oppe om nettene - selv om det ikke skjer så ofte nå lenger(må jo opp tidlig!). Ellers må jeg innrømme at det blir mange TV-kvelder her og =P Pleier gi meg selv tid til å slappe av fra 19-20, men ender jo oftest med at jeg ikke kommer med ut av sofaen igjen!
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Kan jeg få se bloggen din eller?? Ikke for å kuppe tråden, men elsker å lese kreative blogger..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Det kan du =) http://juneaakre.blogspot.com
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Tusen takk.. legger deg til lista mi jeg....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Fooresten, legg den igjen i en kommentar på min, for øya detter igjen her! Mååå sove nå...natta!
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Haha ja selvfølgelig.. men er godt og blanda.. www.janey84.blogspot.com
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Her er kodinga jeg ikke fell lov av blogger å svare i innlegget mitt:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå