Tøysetipp Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hva har man på seg? Trenger noe nytt.. Men, ikke skjørt og kjoler.. Hjelp.. gulp..
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 En pen svart bukse med halvpynta topp til, høye hæler og fint hår, lite smykker. Så spennende da, er han kjekk? Hvor skal dere?
cherry coke Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hun med rosene?=) Ta på deg noe enkelt, klassisk og bittelitt sexy!
Tøysetipp Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Han er ikke kjekk.. HUN derimot.. Nei, ikke henne med rosene.. Hva er enkelt, klassisk og sexy? Hjelp meg da!!! ...
Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hva slags stil har hun, da? Ofte lurt å matche hverandre litt, hele den gjenkjennbarhetsgreia? Synes fortsatt at pene, trange, svarte bukser med litt utringa topp er passe klassisk og sexy. Høye hæler er et must!
cherry coke Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Hva skal dere da? Enkel sort bukse, enkel topp (bittelitt kløft, ikke mye), høye hæler og litt bling. Så spennende!! Er du klar for dette da?=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 jeg syns du skal ha samme stil som til vanlig, bare litt mer pynta/sexy fordi hun liker jo deg med den stilen.... hihi... det blir sikkert super kos :-)
Tøysetipp Skrevet 25. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2008 Jeg har ikke kroppsfasong.. Litt hofter og litt store bryster.. Har ikke på meg noe som kan vise kløft altså.. Liker sort da.. Kan noen anbefale noen butikker? På østlandet..
Tøysetipp Skrevet 25. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2008 Jeg går i skjorter til vanlig.. Men, vil jo ha noe mer sexy da, uten at det blir vulgært.. Kløft er utelukket!!! Hi hi.. Ja, det blir vel koselig.. Skulle gjerne tatt en valium jeg da..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 men en hvit skjorte med et fint smykke i halsen er jo veldig fint da spesielt med sort bukse til. du trenger ikke kneppe opp så mye at det er noe kløft. (hvorfor er kløft så felt?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå