Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Vet dette har vært diskutert mange ganger, men er litt frustrert med tanke på hva jeg skal gjøre nå... Har et barn på 20 mnd, det er ikke det første barnet. De andre har jeg vært hjemme med noen år, men nå tilsier økonomien at jeg bør begynne å jobbe igjen. Jeg kjenner en dyp sorg med tanke på at han skal være borte fra meg hele dagen. Broren som er litt over tre, føles ikke som noe problem. Men det føles helt feil å levere han til noen andre nesten åtte timer hver dag. Egentlig får jeg det ikke til... Han har søsken og andre lekekammerater, så han har en hverdag som er full av sosialisering og impulser. Så han trenger ikke barnehage.Tanken på å gi han fra meg hele dagen er helt fryktelig...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Har du vurdert familie barnehage hvor det ikke er så mange barn? Evt. også å gå feks. 3 dager i uka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå