Dronningen! Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg har sansen for de som klarer å diskutere på en voksen måte uten å måtte slenge med leppa når de er på vei til å tape diskusjonen. Og selvølgelig de som har litt å fare med i toppetasjen:o) + en stor dose selvironi og humor...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Dr.yppert!!!! Savner ham;) Lo meg skakk av alle innleggene hans, selv om dere sutre kjerringer ble "fornerma"!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå