Holly❄️ Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hvor lenge varer smittefaren på et barn som har fått vannkopper? Hvis et barn fikk vannkopper på lørdag, bærer det da smitte enda? Og så, hvor lang tid ca tok det på deres barn fra det ble smittet til det fikk koppene? Takker for svar:) Hilsen meg som tok med ungene til et barn med vannkopper i dag...
* 5 om dagen * Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 uff da... men ta å søk inne på lommelegen eller google,der finner du sikkert noe mere fakta enn det vi kan fortelle :-)) Krysser fingrene for at dere ikke er smittet. (tror smittefaren er over,når andre har bryte ut i kopper)
Holly❄️ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 hehe, nå var dette er forsøk på at de skulle få vannkopper... mannen min insisterte på at det er bedre at de får de nå som de er små, enn for voksne... :S
* 5 om dagen * Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 okei, så dere tok en annen vri på det ja.. men skal være enig at det er bedre at de får det når de er små, men ikke så veldig små da....
* 5 om dagen * Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321368
* 5 om dagen * Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 sorry,det var ikke mye oppløftende link jeg fant til deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå