Gå til innhold

Trenger litt hjelp jeg ...nav og sykepenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sykemeldt den 6 november til idag, ble sykemeldt videre fra i dag til 20 desember. Siden store deler av lønna mi er ekstravakter, må jeg sende kopier av lønnslipper til NAV slik at jeg får gjennomsnitt av 3 siste måneder ? (har hørt at om man ikke har fast blir det regnet ut slik.)

Må jeg gjennom samme mølla hver måned, eller lagres dette på noen måte hos NAV slik at jeg får den summen jeg skal ha om jeg fortsetter å bli sykemeldt ? SUKK, jeg blir helt tullerusk. Ja, og når i måneden betales denne summen ut i måneden ? Jeg vet ikke om noen der ute vet jeg , men jeg spør nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått sykepenger denne mnd, skulle hatt den 15, så den 25 og nå ble det den 2 des... (1 mnd fra nav)

Lønningskontoret har sendt lønns og skatteopplysninger hit, de regner ut dette for meg, har fått terminbekreftelse fra legen å.. Nå skal jeg innom nav i morra å se om det blir pengeutbetaling den 2 des...

Håper det, fikk studielån den 15, men det dekker så vidt bare boutgiftene mine...

Ellers er det veldig greit å ringe nav og få opprettet en kontaktperson..

Skjønte du noe av dette da? Litt rotete kanskje..

Skrevet

ja, tror jeg skjønner :) takk for svar !

Skrevet

Hei.

Bled desverre ikke klokere i dag jeg. datasystemet var nede hos de. Men uansett må arbeidsgiver sende inn lønn og skatteskjema, de vet hva dette er..

Lykke til, til oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...