fumlis og skrikerungene Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg HAAAAAAter å pakke!! Det er så fordømt vanskelig. Finnes ikke noe mer stressende. Faenskap!!!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hvorfor har du ikke sagt fra før? Jeg kan pakke for fire stk for tre uker på et kvarter, jeg kan selvsagt mot godtgjørelse i rødvin eller Anton Berg pakke for deg også.
Gjest Siklerotte Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Det er IKKE noe å stresse med - jeg pakker alltid samme dag som jeg drar, helt rett før. Og jeg glemmer ALDRI noe. Merk mine ord; ALDRI.
Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Nettopp. Jeg synes faktisk det er irriterende analt å bo sammen med en som BÅDE må pakke i en hel uke OG glemmer.
Gjest Siklerotte Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Folk tror de er så innmari smarte når de planlegger alt ned til minste detalj og stresser rundt - men de driter seg ut. De glemmer alltid noe viktig, ALLTID.
fumlis og skrikerungene Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 hmm.. Da vet jeg det til neste gang. Du skal selvfølgelig få så mye Anton Berg og rødvin du klarer. Grei deal det;-)
fumlis og skrikerungene Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 Jeg glemmer aldri noe jeg heller da. Har bare med alt for mye av alt egentlig. Nå planlegger jeg det ikke heller. Blir stresspakking kvelden før.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 sistgang jeg skulle ut på tur så var jeg sååå fornøyd, hadde jo husket alt og tenkte at om jeg har glemt noe nå, så kan jeg jo kjøpe det der nede. men når vi hadde kjørt et stykke sier faren min "skal ikke småen ha med vogna da?"... hehe... måtte reise tilbake igjen vi gitt... hehe en ting er å glemme tannbørsten, en annen ting er å glemme en hel vogn... hehe
fumlis og skrikerungene Skrevet 25. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2008 Ja den var litt kjip!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Vogn er litt over "kjøper underveis"-kategorien, ja.
fumlis og skrikerungene Skrevet 26. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2008 Ja, nå har jeg kommet helskinnet fram til Bergen;-) Eller nesten Bergen. Du vet hvor;-)
fumlis og skrikerungene Skrevet 26. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. november 2008 Det kan man også kalle den;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå