Gå til innhold

Nervøs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg har begynt å besøke denne 1.trimester siden oftere og oftere, blir jeg bare mer og mer nervøs for at noe er galt med fosteret i magen..! Pga synes "alle" her skriver om blødninger, aborter osv. Er det ingen som har "normale" svangerskap, uten en bloddråpe på papiret? Sist gang blødde jeg ingenting. Nå er jeg livredd hver gang jeg er på do, for at det skal være blod..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Da jeg var 5-6 uker på vei tvang jeg meg selv til å holde meg unna barnimagen i det store og hele, rett og slett fordi det ble for mange skjebner å forholde seg til. De aller, aller fleste har jo helt normale svangerskap med små og store plager - og de aller, aller fleste svangerskap ender jo med at et nydelig lite menneske blir født :-) Men, det er lett å glemme i et forum der selvfølgelig de som opplever noe dramatisk har mer behov for å snakke om sin situasjon enn de som har greie svangerskap.

Mitt forslag til deg er at du gjør det samme som meg - rett og slett holder litt avstand til nettsiden eller enkelte forum til at du føler deg tryggere.

Skrevet

Ja, det er kanskje det beste. Er ikke noe særlig å gå rundt å være nervøs for at det kanskje ditt og kanskje datt..

Er jo ingenting som tilsier at det skal være noe galt, så.. Men blir påvirket av alle skjebner her. Skal på første kontroll om to uker, gleder meg så til å høre hjertelyden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...