Snabeltann Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Dere kan lese under linken "er det noen som overspiser her eller har andre spiseforstyrrelser" Synes det er så synd at vi som er i samme bås her (altså prøver å lage barn, som er en veldig sårbar periode) er så jævlig slemme mot hverandre.. takk til alle dere snille som har svart meg det siste halve året, og håper noen av mine svar har hjulpet noen oss! Masse babystøv til alle!!!! (Kanskje en pause er det som trengs)
snuppa86 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 leste innleggene, og skjønner veldig godt at du blir lei deg. synes ikke du har høy bmi, den er vell normal under 24 tror jeg. dumt at du drar, men håper ikke pausen din blir for lang..du fortjener å være her like mye som alle andre. tror ikke det har så mye med hva du spiser å gjøre..når jeg ble gravid med min første hadde jeg jobb på mc donalds og spiste bare den maten..trente i tillegg og har en vanvittig forbrenning når jeg trener, men var jo alikevell veldig usunn matvei...så tror ikke det har noe å si. jeg spiser det jeg vil, men prøver å velge sunne varianter og har det siste åre fått sansen for sunn mat, men spiser ikke mindre pizza eller godteri forde om jeg prøver å bli gravid. ikke bry deg om di negative ordene, mennesker er ikke like.
Allegra -med gullspira- Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hei.. Kjempetrist at du ikke vil være her mer.. Er i samme situasjon som deg, jeg er er veldig glad i mat;) Men går turer hver dag og trener litt og føler meg i god form, dettge er absolutt ikke noen sykdom, og ihvertfall ikke noe som kommer til å gå ut over barna våre.. Hvis dette skulle være noe å vente med å få barn for ville det blitt lite med unger gitt:) Har selv en sønn på snart 10mnd, og er igang med prøving for neste, og at jeg er glad i litt godis utpå kvelden har da absolutt ikke noe med mitt forhold til ham eller hvordan han har det. TULL! Du skal vite at du er ikke alene, og jeg er sikker på at du blir en super mamma:) Jeg hadde ikke sånn veldig sunt kosthold sist jeg ble gravid heller, men jeg gjorde en kjempeinnsats og spiste sunt og godt da jeg gikk gravid, da jeg har lest at vårt kosthold antageligvis har innvirkning på barna. Bry deg ikke om slike tåpelige innlegg Klem til deg!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 hei nattalia! leste den andre tråden, og syns det var ufin lesning, ja...(kanskje hun venter forgjeves på ring på fingeren*knis*) mener å huske at vi har ikm omtrent samtidig( uke 51), og jkanskje vi er så heldige å møtes på 1.tri da;-) jeg har tenkt å ikke være så mye her inne men heller forberede jul, og tenke minst mulig på baby laging... klem;-)
Shiny84 Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 jeg synes også det var litt tist med den lesingen som de skrev. Noen mennesker eier ikke medfølelse, og det er beklaglig! Håper du får det som du vil ha det, synes det var så kos å snakke med deg jeg da, ettersom vi ligger likt i løypa å sånn.!
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Hei Forstår deg at du vil takke for deg, men ikke la en eller to stk få ødelegge for deg! Hev deg over de! Tenk heller på den fine tiden du har hatt her inne og alle morsome og lærerike innleggene:) Du må uansett ha lykke til med baby prøvingen:D Klem Merethe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå