Mom2Two Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hva koster PS3 og noen som vet om de har kampanje/tilbud noe sted? Hva koster spillene sånn stort sett? Når man kjøper selve konsollen, hva ellers trenger man av joysticks (er det dèt heter?), ekstra minne osv.? Vil liksom ha den reelle prisen med det man trenger av esktrautstyr:-) Noen som vet?
trompetisten Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hei. Jeg kjøpte PS3 i farsdagsgave nå Mest for jeg hadde lyst på selv..:-p Da kostet PS3 med 160 GB harddisk 4499. Det var i alle fall kampanje. Tror "normalprisen" er 3999 for 80 GB. På Expert. Kjøpte HDMI kabel på Biltema til halveprisen, enn på Expert (må du ha for å utnytte Blueray) I utgangspunktet er det med en joystick. Vi har valgt å kjøpe til en ekstra, 599 (vi kjøpte til 449), så vi kan kjøre mot hverandre + at vi har kjøpt 4 stk Buzzere til 499. Spillene ligger på ca 4-600,-
Mom2Two Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Thanks:) Altså den til normalpris har mindre harddisk da? Kan man utvide den senere? Sorry grønne spørsmål, men hva er blueray og HDMI kabel? Og hva er buzzere? *helt grønn*
trompetisten Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Ja, normalt tror jeg de selges med noe mindre harddisk. Vil anta at du kan sette inn en ekstra harddisk eller kjøpe en større om du ønsker det senere. Men er ikke sikker. Blu-Ray er neste generasjonens DVD. Bl.a. vil en Blu-Ray plate inneholde langt mer data enn den DVD plata vi har i dag. Blu-Ray filmer er ikke sånn kjempekjent enda, men det kommer. Og det kjekke er jo at du kan spille vanlig DVD på Blu-Ray (men ikke motsatt, altså ikke blu-ray filmer på DVDspiller). HDMI kabel er for å overføre til TV`n i HD-kvalitet, altså klarere, og skarpere lyd og bilde. Rett og slett gir en bedre oppløsning og kvalitet på skjermen. Buzzere er en type "joystick" du må bruke til Buzz spillene. På samme måte som at du trenger en gitar for å spille Guitar Heroes-spillet.
Mom2Two Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Tusen hjertelig takk for hjelpen:)
~sjiraff~ Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 160 GB? Har det kommet ennå en ny en? Trodde det var 80 GB som var den nyeste?
trompetisten Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 80GB som er standard ja. Men jeg kjøpte nå til fardagen, på en kampanje expert hadde, og den er på 160GB Kjempemorsomt! Beste farsdagsgaven ever *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå