*Bambi + spire* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg eller skal jeg ikke?? Jeg har ikm på torsdag 27 nov. , det er vel rundt 84% sjanse for å få et sikkert svar nå. Er vel best å vente til i morgen tidlig å teste med morgenurin, men jeg er så spennt!!
snuppa86 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 du kan jo teste i kveld men får bedre resultat hvis du tester med morgen urin. men det er jo ikke verre enn å kjøpe en ny hvis denne blir neg. så kan du ta en på fredag om tr ikke kommer. er forveten jeg da =)
atsjo Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Har du symptom da? Jeg hadde nok testet men jeg klarer ikke å holde meg. Sikkert lurt å vente til imorgen egentlig. Jeg hadde foresten ikke symptom da jeg testet positivt forige gang. Men det hjelper vel ikke akkurat deg til å la vær å teste nå viss du ikke kjenner så mye du heller:)
Prosjekt_baby84 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Ble det noe testing her? Det er vel sånn at om man skal teste før ikm, så bør det brukes morgenurin. Alt dette er så spennende:)
Siljev85 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 du har vert her å spurt og du ja, luring!!! kjem inn igjen å sjekka i morra:)
*Bambi + spire* Skrevet 26. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2008 Jepp, testet negativt i mårrest. Har ikm i morgen så regner med tanta er på tur:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå