Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Må det være mye som kommer ut? Eller kan det være bare pittelitt som kommer ut i en jevn strøm? Kommer fra sjeden, er som vann i konsistens. Holdt på i ca. tre timer. Og lukter litt zalo (?) Lurer på om det er en rar utflod eller om det kan være fostervann. Blødde litt tidligere i dag også. Men bare noen dråper. Uke 27
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Mitt råd er å ringe føden uansett. De tar en prøve av det og ser om det er utflod eller vann. Ikke noe flaut, og bedre å være på den sikre siden! Har det holt på i 3 timer, får du nok beskjed om å komme.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 syns absolutt du burde ringe føden for å komme til en sjekk, fostervannet lekker gjerne litt og litt, om du flytter på deg, ler eller hoster kan det komme en skvett, eller en "strøm", kan ikke holde det tilbake (som med urin) lukten husker jeg ikke, men vet at den er "rar" noen beskriver det som sædlukt, så at du sier at det lukter zalo gjør at jeg selv hadde vertfall ringt for å fått komme til sjekk, det og at du har hatt blødning. Oppdatter oss seinere da! LYkke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå