Gå til innhold

Dere som klager på lite gutteklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med jenteklær for oss som ikke kler ut jentene våre som små prinsesser eller ei 14 år gammal jente fra Kollen som går på Katta??

Finnes nesten ikke annet jo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss hvilke butikker handler du i da? Synes ikke det er så mye prinsessefaktor lenger jeg. Mer Retro, til min store glede :o)

Skrevet

Siden har handlet en del til døtrene til venninner, og da har jeg aldri handla prinsesse klær eller bærte klær, har ikke hatt problemer med å finne flotte klær i fine farger til de...

Skrevet

hehe, har ikke sett noe særlig av det i butikkene jeg... Jeg har en frøken på 2 som stort sett har gått i olabukse (uten stæsj), topper og hettejakke hele livet. Jeg handler bare på kjedebutikker.

Skrevet

Det er jo masse antiprinsesse klær. Var på handletur med svigermor og på Lindex, Hennes, Exit, Kapphal var jo masse tøffe jenteklær.

Skrevet

14 åring på Katta?....

Men skjønner tegninga:)

Skrevet

Eg svara på den andre tråden for eg har gutt og jente. Og jenta mi har sletts ikkje prinsesse klær!!! Ho har vanlige bukser, olabukser, cord, joggebukser og fleece bukser. Genserane er nøytral, eins farga brune, rosa, røde osv. Har ein dress med hello kitti som eg bare elskar!!

Har nokon stripete gensere som eg kjøpte for ikkje så lenge sida dei har høg hals og sida dei er nye og litt finare enn vanlige gensere så brukar ho dei ikkje i bhg. Syns det hadde vert litt leit om ho kom heim med den full av tomatsuppe som hadde vert der i mange timar...... Lettare å ta den av og vaske den hvis det skulle bli slik gris på den heime.

Lindex har jo ein del retro klær da, elskar det med brunt og lilla på eg da, store blomar osv. Men så har jenta mi mørke rødt hår, lysare nå etter sommaren og bleiking av sola, men brunt passar fint til ho;)

Skrevet

Digger.. hehe...

MEn seriøst jeg sliter.. liker verkent Reto eller rosa... noe rosa blir det.. Men liker det litt røft jeg da.. :)

Skrevet

Syns det har dabbet litt av med rosa prinsesse klær jeg, og det er helt ok for meg, selv om jeg ikke har jente selv :)

Men gutteklær.... Grrrr!

I den h&M butikken hvor jeg bor er jenteavdelingen større enn gutteavdelingen, bage så det er sagt.

Og nå bar jeg nettopp p skulle finne hansker til 11åringen min, men de hadde bare 3pakk hansker til jenter i alle aldre, til gutter var de opp til 4år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva er det for noe ?!? Så gutter trenger ikke det liksom???

De hadde ikke fått det inn, og trodde ikke de fikk det inn heller.

Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen, HM har jo ørten forskjellige stiler på sine klær. Bare å bruke fantasien det!

Også flisespikking; 14 åring på Katta????

;0

Skrevet

Ja,så nå andre hadde bedrevet den samme type flisespikking som meg selv, he-he;)

Skrevet

Problemet mitt er uansett hvor mange stilarter h&m har så finner ikke jeg mye til gutten min der, og når det i tillegg er betydelig mindre utvalg enn til jenter, ja da går vi en annen plass.

Men gode/fine/råe/flotte/grie (osv) gutteklær kjøper i andre plasser, som Okaidi feks, det er bra butikk det.

Men det med hanskene irrriterer meg *grrr*

Skrevet

Da må 3 packen med tynne hansker vært utsolgt. Kjøpte en slik i tre forskjellige str. Også til gutt 10 år.

Jeg kjenner en som driver butikk. Hun klager over at det går lite gutteklær og det er et kjent problem. En kjøper mer klær til jenter, og folk bruker mer penger på jenteklær. På en populær barnetøybutikk i Bergen selger de 3 ganger så mye jenteklær, og de har bare 10% mer jenteklær.

Skrevet

Polarn og pyret.....det har veldig ok klær.

Skrevet

Finner mye fint til min gutt, men passer på å handle når nyhetene kommer.. for blir fort utplukka på str.....

Synes også det er mye fint til jenter... ikke nødvendigvis prinsesseaktig.

handler mye name it jeg da - fru lyng/barnas hus og zara er også favoritter. også sper jeg på med de store kjedebutikkene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...