lillebror er " forsinket" Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Alle har vel de. Min mann og jeg har en; men vi har ikke sakt det til noen........enda. Selv om lillebror bare er 8 mnd. så har vi blitt gravide igjen. Det var ikke planlagt, men selfølgelig vil vi ha det. Så nå har jeg fått lettet litt påå trykket :-)
Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Hehe, gratulerer...så slapp du å "sprekke". Da kommer ikke du til å kjede deg de nærmeste årene i hvertfall Noen som helst følelse for om det er en liten søster eller bror som ligger der inne denne gangen??
ana baroma Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Gratulerer!! Det blir vel travelt, men gøy;)
lillebror er " forsinket" Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 Takk for det. Siden vi har tre gutter, og mannen min har en gutt fra tidligere, så er det vel ikke noe å lure på. Tror ikke mannnen min klarer å lage jenter :-)
blond Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Det var koselig å høre! Blir moro å følge deg i svangerskapet framover. Hvor langt er du på vei, da? Heldige vi er som får høre det først, hehe...
NoDoubt Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Gratulerer:-) Kjempe koselig! Når har du termin da?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Gratulerer så masse:) Kjempekoselig. Hvordan er formen? Hvor langt på vei er du? Blir koselig å følge deg framover. Selv om det nok blir litt travelt en periode så tror jeg det blir veldig kjekt for lillebror og neste mann opp gjennom årene når de blir så tette:)
lillebror er " forsinket" Skrevet 26. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. november 2008 Er vel kun 3 til 4 uker på vei, så det er lenge til. Det er vel også en av grunnene til at vi ikke har fortalt det. De to elste er det 18 mnd. mellom. Om de har det kjekt er vel ikke helt sant, for de krangler om alt. Men nå er jo ikke alle like, så det kan jo bli anderledes denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå