Gå til innhold

Vinterbryllup


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Vi skal ha vinterbryllup NESTE vinter, men lurer på om dere som skal gifte dere denne vinteren kan fortelle litt om deres bryllupstanker:-)?

Blir jo SÅ GIRAAAAAA!!!Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Så koselig med flere vinterbruder! Synes det er en flott og annerledes tid å feire bryllup på. Vi gifter oss her: www.thorskogsslott.se, med lykter i trærne, og snø i parken (håper vi ;))

Både vielse og fest foregår på slottet, og vi kommer til å være der hele helgen sammen med gjestene våre. Nå er det bare litt over 2 mnd igjen, og vi gleder oss masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...