marsbaby:-) Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei alle! Vi skal ha vinterbryllup NESTE vinter, men lurer på om dere som skal gifte dere denne vinteren kan fortelle litt om deres bryllupstanker:-)? Blir jo SÅ GIRAAAAAA!!!Hehe..
Iselilja Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Hei Så koselig med flere vinterbruder! Synes det er en flott og annerledes tid å feire bryllup på. Vi gifter oss her: www.thorskogsslott.se, med lykter i trærne, og snø i parken (håper vi ) Både vielse og fest foregår på slottet, og vi kommer til å være der hele helgen sammen med gjestene våre. Nå er det bare litt over 2 mnd igjen, og vi gleder oss masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå