Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg har alltid ment at amalgam er utrolig skjemmende, det mener jeg fremdeles. Det er ingenting som er styggere enn en tannrad full av svarte plomber! Hva er galt med å si dette? Det er vel ingen som er uenig i dette hvis de tenker seg om? Tenner skal være hvite og pene, de skal ikke være svarte og misfarget grålige! Amalgam ER fryktelig stygt og uestetisk!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Ja, det er stygt. Jeg trodde alltid at pappas tenner var råtne.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Det er mulig jeg er forfengelig, men jeg syns det er veldig skjemmende å se på en hel rad oppe og nede med jeksler fulle av svarte plomber.
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg har tre amalganfyllinger fra jeg var "liten". Det er nå bare sånn det er. Blir ikke trist og lei hvis jeg må skifte ut fyllingene en dag, nei. Heldigvis ulovlig med amalganfylling nå (...hmmm eller var det fra årsskiftet...?)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Enig, jeg - men det er fryktelig dyrt å bytte dem ut. Så det tar jeg etetrhvert som de gamle "tar kvelden".
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Det er vel ikke utseendet som er det verste med amalgan, da... Det er vel viktigere ta det er giftig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå