*ale* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Fikk tre etterpåmeldte julegjester etter at jeg har kjøpt ribba !!! Hvis jeg tar i med medisterkaker og sossisser mm, holder det tror dere?? Ængst for å få for lite mat
tante grusom master of law Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 hørtes kanskje litt lite ut, men hvis du har mye av andre ting så går det vel bra. Men det skal sies at jeg er vant med skikkelige storspisere da.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg synes dessverre det høres veldig lite ut..
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 det er alt for lite... du må iallefall ha 5-6kg, det har vi og vi er 6 voksne og 1 på 12 år. og da er det rikelig med mat. bedre med form mye enn for lite.
#Ariadne# Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 man skal regne en halv kg pr pers vist man vil ha rester til frokost. vist ikke regner man 300 g. så tror det holder når du har pølser og medisterkaker også=)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Ja, men man kan ikke ta den vekta det står utpå pakken og bare dele på antall folk..det er nemlig veldig mye fett som iallfall JEG pleier å skjære bort.
agent007 Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Syns også det høres alt for lite ut. Hadde ikke tatt sjansen på såpass lite kjøtt. Kan jo være noen storspisere der og kjedelig med lite mat på julaften.. Kan du ikke kjøpe en ekstra da og steke de samtidig?
2 gutter og 1 jente Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 det kan bli litt trangt ja. kkommer litt an på hvor store barna er. men det blir garantert ingenting igjen av ribba:)
*ale* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2008 Damn it!!! Blir vel enklest å kjøpe ny.... jaja.. TAkk for svar.
* 5 om dagen * Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 kjøpe ny ja, eller be noen av etterslengere ta med seg en ferdig stekt ribbe :-)) uff,trasig når det blir sånn, men er jo ikke rette dagen å ikke ha nok middag.....så er nok lurt å kjøpe en til i så fall. den du har kan du jo dele opp, hvis den er for stor til dere en annen dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå