Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 jada.. handler om hun blonde i unge mødre.. ble jo helt matt av å se på den himla kaklinga til de jentene hehe.. ble jo nesten fascinert jo hehe.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Nei, vi hverken krangler eller roper høyest for å bli hørt. Hadde nok blitt litt smågal i hodet da..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 hehe... nei vi er ikke så intense i vennegjengen min. vi er veldig avslappet.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Når det bare er vi jentene så er vi sånn ja. Fikk skikkelig lyst på en tur ut nå gitt!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Mannens kommentar etter 10 min ungemødre titting: "Foreldrene må bare være såååå stolte...." Og det var gasnke så ironisk ment.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Vi er ikke så intense, nei... vi har det gøy osv, men langt i fra så intense som dem.. Hadde vi holdt på sånn hele kvelden ville jeg blitt sliten av både meg selv og andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå