Leen Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei. Jeg har en jente på 3 mnd. Hun har alltid lags seg og sovnet fint mellom halv åtte og halv ni. I går og i dag ligger hun bare og knirker. Hun hoster litt, men ellers i fin form. Hva gjør jeg? Skal jeg ta henne opp, eller bare la henne ligge? Hun griner ikke, men knirker. I går tok jeg henne opp, men vil ikke at hun skal få dette til en vane. Går inn og gir henne sutten og går ut igjen. Noen tips???
månestråle32 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 jeg ville fortsatt å gå inn med jevne mellomrom og gi sutt. og ikke ta henne opp når hun ikke gråter og du vet at hun er mett og ikke syk. om hun "bare" knirker så er det vel ikke noe spesielt- men det vet du sikkert best som mammaen hennes er enig med deg om å holde mest mulig på gode rutiner som er laget!! gull verdt Vi som foreldre kan lett ødelegge dem og lage uvaner. men viktig å kjenne på magefølelsen også. jeg ville feks ikke latt en liten 3 mnds baby ligget å skrike uten å roe/bysse, men slik knirk er sikkert veldig greit å bare gi sutten for
Leen Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Da er vi vel egentlig enig... Ikke lett å vite alltid, men vil ikke ødelegge de gode rutinene nå... Alle behov skal være dekket, og hun har ikke feber, så satser på at hun sovner snart.
cammiss Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Med min lille- som nå er snart 7mnd- har jeg av og til tatt han opp hvis han har ligget og knirket- holdt ham inntil meg- og så strøket han på ryggen slik jeg pleier å gjøre når han har spsit- det hender nemlig at han har en rap som ikke kommer opp- da kommer den i løpet av noen få sekunder- så sier jeg natta og legger han ned igjen.. men jeg pleier ikke å ta han ut av rommet. og holder han ikke til han sovner- lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå