Tingeling27 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei Lurer på om noen kan gi meg svar om hvordan den tappen blir etter el og om man da evt er gravid...sambo sa han trodde han kjente at tappen var hard her om dagen...noen dager etter el..jeg kjente også at det var noe anderledes der inne...han kjente det også med fingeren at noe var anderledes... har vært til akkupungtør for å sette igang syklusen igjen...det funket det assa, jeg fikk mensen 2 dager etter jeg var der...og jeg har fortsatt og gå...så i dag når jeg var der så sa han at det kjentes lovende ut på pulsen min....det kunne kjennes ut som at jeg kanskje allerede er gravid..?? ifølge el tester så hadde jeg el på torsdag eller fredag...vet ikke helt hva jeg skal tro jeg assa...tør ikke håpe lissom...få for høye forhåpninger...da blir jeg bare så skuffet om det blir en negativ test.. noen som har erfaring med dette eller som kan hjelpe meg med noen svar på noe??
atsjo Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hei. Kan ikke svare på så mye av det du lurte på men ble litt nyskjerri på akupunkturen. Har ikke hatt mens på veeldig lenge. (kanskje pco:/) men lurte på å prøve akupunktur, men vet ikke om det hjelper mot pco tilfeller. Hvorfor har ikke du hatt mensen foresten?=) Tok du bare en behandling?
Tingeling27 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 jeg sluttet på hormon/p- pillene i august for å sette igang prøving...men ingen mens kom...jeg ventet og ventet, og fikk ett tips om akkupungtur for å sette syklusen igang..jeg har hørt at flere har gått og fått mensen bare noen dager etter...jeg tenkte jeg kunne teste...gikk dit og prøvde og fikk mensen etter 2 dager:) da hadde jeg ikke hatt mensen siden august og dette ca 3 uker siden eller no....og har gått til behandling hver uke siden..koster 350,- pr gang,men er virkelig verdt det...det har med blodstrømminger til livmoren og gjøre også i dag skulle han også få tak i noe som kalles babyklister, homeopatmedisin tror jeg ...til meg...for å forsterke noe greier i nyrene...dvs at risken for å miste spiren avtar.....jeg har tro på dette og kommer til å gå helt til neste mens...slik at alt er igang som normalt:)
atsjo Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Hørest veldig ut som det var akupunkturen som gjorde slik at mensen kom tilbake igjen Så bra da! Tror jeg skal bestille meg en time snart. Føler det er litt håpløst dette her. Men jeg begynte å ta sink tabletter for noen uker siden og tror litt på at de var med på å starte eggløsning igjen. Hvis det er det jeg har hatt da. Men takk for informasjonen. Har tro på alternativ behandling og har jo prøvd aku mot litt andre ting så tror det er verdt å prøve:) Håper du er gravid nå da=)
Tingeling27 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 bare hyggelig:) jeg er veldig sikker på at den hjelper..koster 350,-pr gang,men er absolutt verdt pengene:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå