Gå til innhold

ENDELIG!!...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...tror jeg han har sovnet *bank i bordet*

Han sov fra 6 til 7 og etter det har jeg løpt som en jojo opp og ned trappa til soverommet. Vært alt fra 0 til illskriking på 0,2 sek og brumming via småsutring til hyling. Hikster og småsutrer litt når jeg løfter ham opp, så roer det seg, han får smokken, er stille i noen minutter og så er det på'an igjen. Jeg rekker akkurat å komme ned til tekoppen min liksom.

Kjenner jeg begynte å bli mett på å løfte og dusse, men så roet han seg da omsider.

Prøver å liste meg inn i dusjen, må smi mens jernet er varmt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nei. ikke gøy det der. Håper at du får dusjet og at du kan nyte teen din etter hvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...