~sjiraff~ Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Klarte jo selvfølgelig å åpne pepperkakedeigen og snike til meg en liten prøvesmak... som om jeg klarer å la den stå til 21. desember nå? Damn!!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Men åpnet pepperkakedeig er vel ikke holdbar så lenge? Du blir nok nødt til å bake de ut, eller spise den opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå