Gå til innhold

dere med små jåleberter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 4,5 er blitt skikkelig jålete om dagen :)

hun liker å være med på badet og sminke se på liksom når jeg ordner meg. Og neglelakk er stas, og smykker o.l. Hun ønsker seg veldig hull i ørene men jeg har sagt hun får vente til hun blir større. Hun hadde et par med slik ørepynt til å klemme på men disse er blitt borte. Skulle gjerne visst hvor man kjøpe slike?

hun vil veldig gjerne sminke seg og være prinsesse men jeg syns det virker så rart at hun skal sminke seg. Lille jenta mi :) I går fikk hun litt rosa øyeskygge, glitter og leppetift for da hadde hun tatt på seg alt hun hadde av prinsessetøy og spurte så fint. hvor mye pleier deres jenter å jåle seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jåles det hele dagen:) hun er også 4,5 år.

Jenter er slik i den alderen. La henne drive på. Det går over. Men du må jo selvfølgelig sette grensene. Mi prinsesse får ikke bruke ordentlig sminke (selv om jeg vet at storesøster sminker henne når jeg ikke er hjemme), men hun har sine egen barne-sminke. Og hun får ikke "gå ut blandt folk" slik. Hun sa faktisk senest i dag at når hun hadde fri neste gang så skulle hun pynte seg med alt hun hadde og gå slik hele dagen lang:)

Skrevet

Min er 2 år yngre, men skikkelig jålete.

Maser om hull i ørene, men hun aner jo ikke hva det vil si engang.

Hun har sminke, utallige vesker, bruker helst kjoler, fine sko. Masse smykker, armbånd og masse rart. Har noe sminke, har latet som hun sminker seg i lange tider allerede, hun har neglelakk og lipgloss. Hun elsker rosa:P

Jeg lar henne holde på jeg:P Det går nok over. Og hun er for liten til å begrense utover å holde ting unna henne.

Jeg har kjøpt klipsøredobber på leketøysforretninger jeg. De har på kappahl og tror jeg. Men til jul skal hun få slike klistremerkeøredobber(som se ut som stener) å ha på seg, for hun synes mine enstensøredobber er finest:)

Synes det er så nydelig jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...