Leonella777 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Har hatt vondt i hodet hele dagen og np er synet rart!! Ser hvite flekker liksom, og akkurat som om sidesynet er vekk, tunnelsyn liksom... Føler meg ok ellers, men har vært ufattelig trøtt hele dagen! Noen som vet noe om dette eller har opplevd det? Hva bør jeg gjøre? Har termin om 5 dager!!
Mamman til M&E Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Ring føden og snakk med de. Det kan jo høres ut som svangerskapsforgiftning. Masse lykke til
Leonella777 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg ringte føden og fikk neskjed om å komme inn for en sjekk. Jeg så gjorde, alt var i orden, men litt høyere blodtrykk enn i går, så fikk beskjed om å ta det med ro, og få blodtrykket sjekket igjen før helga. Fikk tilbud om sjekk av åpning og stripping, men ville ikke.... Redd for sånt... Så da reiste jeg hjem igjen Nå skal jeg sove, forhåpentligvis Nattaklem til deg som svarte!! KLEM
Jan-09 Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Hei Leonella777! Jeg har hatt det slik de siste 2-3 ukene. Har vært kjempesliten, vondt i hodet, og synet er "prikkete". Verst å se på hvite/lyse overflater, og det er der hele tiden, men varierer i grad. Får også til tider høy puls, og føler meg uvel og urolig i kroppen- dette varer i noen sekunder til noen minutter. Har vært hos legen, men ikke funnet noe galt. Har bare fått beskjed om at dette kan være plager som kan opptre under svangerskapet, og at jeg bare må ta det helt med ro fremover. Jeg er 33 uker i dag!
Mamman til M&E Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Så bra at du reiste for å sjekke, ingen grunn til å uroe seg unødig :-)
gleder.meg Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Jeg har hatt det sånn flere ganger jeg også. Det kommer ofte når jeg har stresset og har sovet lite, så stress ned og sov godt:)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 jeg får sånn når jeg har migrene,men har i tillegg at jeg mister følelsen i venstre side og ser stjerner og da er det bare å legge seg for meg ja:)vondt at!kan jo ringe og få en skjekk da ja.tryggest det.kan være at fødselen også har begynt.
Leonella777 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2008 TUSEN TAKK jenter!! Dere har beroliget meg!! Godt å høre at symptomene mine er normale, og at jeg ikke er alene! <3 Merker at jeg blir verre om jeg gjør noe, så slappr veldig av i dag. Koser meg og ser på film. Det hjelper! STOR KLEMM og lykke til alle sammen!
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Hei. Jeg hadde det også sånn for noen uker siden, da viste det seg at jernlageret mitt var VELDIG lavt, så jeg ble satt rett på et middel mot jernmangel og sykemeldt. Fikk beskjed om å gå hjem og legge meg og ta det helt med ro. Kanskje du burde få sjekket jernlageret ditt? Lykke til!
Leonella777 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2008 Jernlageret mitt er OK det, har sjekket. Er nok bare at jeg er utslitt. Har ikke sovet ordentlig på flere uker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå