Gå til innhold

Hvor finne penklær til gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne butikker (bergen) som selger fine klær til gutter! KJedebutikkene har stort sett noen krøllete syntetiske bukser som henger oppå hverandre, og HM har mest hverdagsklær, syns jeg!.Noen som har ideer? Vet jo om noen butikker som har fint tøy (Friends og Min Engel), men der koster det jo skjorten å kjøpe to sett til to gutter på 1,5 og 3.

Så noen fine bukser på Benetton, men de var jo som vanlig utsolgt i de minste str!

Andre butikker jeg ikke kommer på? Vil ikke ha dress - syns det blir litt kårni på små gutter. Liker godt knebukse+skjorte, men har ikke sett det, eller penbukse, skjorte og vest? Anyone?

Evt nettbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name it på Vestkanten har mye fint! Ellers bruker jeg å finne på Reflex og Cubus...Er dyrt, så prøver å kjøpe på salg da...

Skrevet

Name-it mener jeg har knebukser og skjorte til.

Ellers fant jeg en sort stripete bukse på Lindex og kjøpte rosa skjorte med slips på ebay.

I str. 86 er det utsolgt over alt her jeg bor i alle fall, og jeg fikk den siste buksa i str. 86 i forrige uke. Cubus hadde masse igjen i små str. her, men de var så smale over rumpa at det ville bli trangt med bleie under, og det må han jo ha!

Skrevet

Etter å ha saumfart de fleste butikker er min konklusjon at penklær til smågutter ikke finnes. Dvs det finnes jo en del div. men jeg vil ha penklær som gutten ser normal ut i og dermed er det jo umulig..

Vil du ha skjorte og knebukse er name-it stedet.

Skrevet

Ok, Name it er en butikk jeg helt har glemt. Bystasjonen, ikke sant? Må visst ta meg en tur. På reflex har jeg ikke funne så mye tidligere år, syns det alltid er så mye trykk på klærne der!

Uff, ender vel med å blakke meg i år igjen!

Skrevet

Så fort guttene kommer over året er det generelt veldig lite klær syns jeg.

Var på Kappahl for å se etter pentøy, og der hang det rad på rad med jenteklær, og spidermanundertøy var det som var til gutt! Helt utrolig!!

Det som er av klær til gutter over året er jo bare spiderman og flammer på. Drittutvalg!!

Skrevet

små venner på bystasjonen har name it ja :) Jeg endte med å kjøpe bukse, vest og skjorte på ellos jeg, etter å ha sett litt rundt om kring.

Skrevet

Jeg fikk tilfeldigvis tak i juleantrekket på Kappahl i år. Pleier ikke å handle barneklær der, men fant nå altså svart bukse med veldig tynne hvite striper, kjempe stilig. Det fantes også lik vest til, men den var utsolgt dessverre. Men jeg kjøpte en annen vest med genser til som matchet perfekt, dette låg på samme benk her i Oslo hvertfall. Vesten var i sånt tynt strikket bommull med sorte, grå og hvite brede striper med en langermet enkel tynn hvit genser under. Var veldig fint og veldig greit å evt. kjøpe en skjorte til, slik at en kan variere litt og bytte ved griseri:)

Skrevet

kjøpte juleantrekket fra Lego.Var bukse, skjorte med slips og vest. Kjempetøft. De har det hos kidsfashion.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...