Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jenta vår en nå 16 mnd. og det store tannfremstøtet er i gang. Hun fikk to stk. i underkjeven når hun var 9 mnd, og så kom det ikke mer. Før nå... Det kommer to nede, tre oppe og en jeksel. Det blir tydeligvis litt mye for henne på en gang, og hun er slapp og grinete. Men det begynner å bli litt vrient med jobb og bhg. Har jo snart brukt opp syktbarn dagene våre, for bhg. sender henne hjem hver dag fordi hun har litt løs mage. Vi prøver å si at det bare er tenner, men de vil ikke ha henne der når hun er sånn. Hun har vært sånn i en uke nå, og hun spiser også mindre enn før... Blir nesten bekymra, men hun er i veldig fint humør her hjemme... Er det ikke noe som heter tannbæsj? Noen med tips? Arb.giver blir litt gal av at jeg stikker fra jobben hver dag å
alvis Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Gutten vår på 14 mnd har definitivt tannbæsj. Han harblitt løs i magen hver gang det har vært tenner på vei, spesielt de ganger de kom fler enn en tann om gangen. Han var veldig dårlig i vår da han fikk 4 tenner samtidig men også på sensommaren da det kom to til. Nå etter han begynt i barnehagen har han hatt en sånn periode som jeg mener er tannbæsj. Heldigvis jobber jeg turnus og kan gå ha ham hjemme når jeg skal på aftenvakt. Det er ikke lett å gi deg noen tips. Barnehagen er ganske strenge på sånt. Håper tennene snart komer ut og at magen stabiliserer seg etter det.
lillebror er " forsinket" Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Det har jeg alldrig hørt om, men helt klart ett artigt ord. Når man googler det kommer det fram mange ting om det. Så lærte jeg noe i dag også, og det er jo bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå