*Hønemor81* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 pus skal bli storebror i august! Postiv test idag etter 10 måneders prøving og en SA. Håper spiren sitter denne gangen
Shiny84 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 gratulerer!!! hadde du mange symtomer eller? testet du tidlig eller sent?
*Hønemor81* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Tusen takk IKM i dag eller imorgen, og testet i ettermiddag. Har hatt veldig ømme pupper siden EL, og skikkelig mensen-mage de siste dagene. Begynte også å få noen fyrtårn i panna i helgen, og idag var jeg bare overbevist om at tanta kom! Begynte med akupunktur for halvannen måned siden, og tror det fikk meg til å stresse ned veldig. Så det kan jeg trygt anbefale! Har dere prøvd lenge?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 You lucky girl!!! Putt resten av babystøvet ditt i postkassa mi da
Shiny84 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 nei dette er 1 pp, men jeg har gått å hatt lyst på så lenge..... men mannen har ikke vært helt klar, men nå er han det!!! Så jeg har vært en kanin denne pp, hi, hi, vet jeg traff el, har ikm ti lør-søndag. og masse symtomer, men vil ikke håpe for mye, vet jo at kroppen kan spille en et puss noen ganger.. Jeg testet i dag, men den var neg da..., spennende dager framover, men igjen gratulere og lykke til på ferden!
*Hønemor81* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 Lykke til da! Blåser masse babystøv til deg
Amia Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Må gratulere her også ) Sleng over litt babystøv hit også - jeg tar alt jeg kan få!!
Dotten Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Så koselig. Gratulerer så masse og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå