Gå til innhold

Gravid eller hcg igjen fra utskrapning?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde utskrapning 26 oktober p.g.a missed abortion, idag tok jeg test som viste positiv. men usikker på om det er hcg igjen fra utskrapning?Men trodde at når en var på utskrapning at de fikk skrapt alt vekk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta deg en tur til lege og få det avklart på ultralyd.. Jeg har ei venninne som det viste seg hadde igjen rester. Jeg sjekket også det for to uker siden (hadde MA 6. oktober) og det var heldigvis ikke rester igjen.. Det skal jo egentlig ikke være igjen rester, men det skjer.. desverre..

Skrevet

takk for svar!Legen sa at det ikke va vits å komme på ettersjekk etter utskrapningen, for hun sa at alt va vekk!!men får ringe legen slik at han kan sende meg på u.l

Hvor mange uker etter m.a ble du gravid?

Skrevet

Heisann.

Ville ikke stolt på legen som sier at det ikke skal være rester igjen. for den beskjeden fikk jeg også, men det viste seg at her hadde di ikke skrapt ut noe. ALT var igjen.. så måtte inn til ny utskrapning to uker etterpå, og det ble en vanskelig utskrapning, mistet massssse blod. skal inn på kontroll nå på torsdag, 2uker etterpå.

Men sier ike at du har alt igjen, MEN kan vera små rester igjen. så vist jeg var deg ville jeg tatt en tur til legen å skjekke, slik at du er 100% sikker.

Lykke til :)))

Skrevet

Jeg har ikke blitt gravid igjen enda, har ikm på fredag, så håper:) Fikk se på ultralyden (for å sjekke om det var igjen rester) at jeg hadde eggløsning, så vi er bare i vår 1pp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...