Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 og jeg føler at min reaksjon er alt annet enn normal! Jeg gleder meg nemlig helt sinnsykt! Det siste året har vi slitt veldig, han har mer lyst til å være ungkar, og oppfører seg deretter. Han har flere ganger reist fra meg (jeg gråtende fordi jeg er lei av å være alene), bare for å dra på fest, og han sier bare slutt å sutre og reiser likevel. Han reiser bort hver eneste helg, og i det siste har jeg reist så mye jeg kan jeg også. Jeg husker ikke at vi har hatt noe samliv i det hele tatt faktisk, for han kommer aldri hjem før etter at jeg sover.. Så nå ser jeg fram til det nye livet mitt med egen leilighet, i samme byen som venninnene mine og bare nyte livet med de to barna våre. Trodde man var lei seg når man ikke skulle bo sammen lenger.. Men jeg føler bare at jeg er veldig fri og frank. Bør jeg forberede meg på å få en reaksjon senere? noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Må jo bare si gratulerer siden du gleder deg! Dette hadde heller ikke jeg funnet meg i. Men er de barn i bildet? Da kan det jo hende han kommr krypende. Og da er jo spørsmålet om du kommer til å gå tilbake eller ikke. Synes ikke han hørtes noe særlig ut. Hadde ei venninne som hadde det som dette, bare at han låste seg inne på datarommet istedet for å dra ut. Hun gav han 3 sjanser, over et år, flyttet til slutt. Er han glad nok i deg, kommer han krypende. Hvis ikke så har du svaret på at du har gjort edt rette. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Vi har to barn ja.. Men jeg kjenner faktisk at jeg ikke vil ha ham tilbake. Jeg ser fram til å endelig bare ha meg selv å ta hensyn til, i tillegg til barna da. Jeg kommer jo praktisk talt til å leve det samme livet, minus føttene som sparker meg om natta og kjeften hvis han er i dårlig humør. Vi har jo bodd sammen i mange år, men det siste året halvannet har vi knapt sett hverandre. *Glede meg til å bestemme selv*
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg som svarte istad.. Da er det jo egentlig bare flot at du klarer å se dette selv og ikke bare reiser for å se hva han gjør for kanskje å bli såret enda en gang. Nei, man får som man fortjener. Noen tror man kan gjøre som man vil uten å få konsekvenser. Flere dibere som burde vært som deg! Greit man må finne seg i noe når man skal leve sammen, men det finnes grenser. Det er verre å føle seg alene enn å være alene....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jeg hadde det på samme måten med eksen min. Nå hadde ikke vi barn sammen, men vi hadde bodd sammen i flere år. Jeg har aldri hatt, hverken da eller senere, en eneste negativ følelse rundt bruddet. Gratulerer, og kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå