Gå til innhold

Dere som sliter med tannpussen på de små.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvd elektrisk tannbørste?

Vi har en Oral B med Disneymotiv på selve tannbørsten og den har tatt oss fra helvete til himmelen. Beste invistering ever.

Magiskt ble det fullstenig slutt på tvangspussingen fra den ene dagen til den andre.

Og ikke nok med det, renere blir det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har ikke prøvd det, men leste svaret ditt i den andre tråden og nå vurderer jeg sterkt en sånn en jeg også!

Skrevet

Hehe, ja!

Den er bare morsom å leke med og å putte i øyet til mamma. Inn i munnen skal den ihvertfall ikke, det durer jo så ekkelt i hjernen :P

Sukk... Så jeg tvangspusser MED elektrisk tannbørste (har fått det for meg at selv om vi bare får pusset litt, blir det renere med en elektrisk en)...

Skrevet

Jeg googlet å kjøpte den med en gang:) Sliter sterkt med tannpussen på småen her:D Så takk for tipset;)

La ut en tråd på småtroll 1-2 også:)

Skrevet

Hvilken web adresse bestilte du fra? Vil også ha en slik til snuppa :)

Skrevet

Elkjøp har.

Og hvis dere vil slå to fluer i en smekk så passer barnehodene med Dinsey motiv på voksentannbørstene. Så her deler hele familien tannbørste.......hvor ekkelt den enn høres ut, ha ha ha. Men har vært vært hode da :o)

Skrevet

Ja ja, men så fungerer det ikke på alle da. Men tror nok mange vil ha positiv effekt med en elektrisk.

Og ja det blir renere med en elektrisk :o)

Skrevet

Høres veldig bra ut. Kor gamle er de når de kan byrje å bruke den? Har ei frøken på 16 mnd som NEKTER å pusse tennene... Det er en evig kamp, som eg følar eg tapar kvar dag!

Er noko lei!

Skrevet

Nå ble den linken litt for lang og lite sammarbeidsvillig. Så istedetfor å lete etter mellomrom:

www.elkjop.no -- Hus og Hjem -- Personlig Pleie -- Tannbørster.

Skrevet

Min var nesten 2.5 år da jeg kom til å tenke på det, men 16 mnd er nok ikke noe problem det heller.

Kommer nok til å bruke den på vesla så fort hun får noe tenner av betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...