Honningmelon Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg ønsker me Playstation 2 til jul, også vil jeg ha spill da Det Dino spillet er kjempemorsomt, men er det andre spill som er veldig morsomme?
Blind Gudinne Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jaaa, det er morsomt!!! Elsker de apekattene.
Honningmelon Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Oi, det hørtes morsomt ut! Liker sånne barnslige spill, jeg. Er det det?
annethe Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jungel Buzz er kjempe gøy ja!! Tror det kan være litt lik type som det med dinosaurene. Ja, litt barnslig, men det er bare gøy!!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Mine favoritter er dinoer og roboter. Deretter apekatter Monstrene er jeg ikke så begeistret for. Spiller buzz innimellom med den 1+ år gamle sønnen til en venninne Det er litt uvisst hvem av som synes det er morsomst.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Jungelbuzz...eller apabuzz som sønnen min sier er shit gøy,hehe Og quizz spillene er kule
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå