Gå til innhold

Har dere råd til å dra til tannlegen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg prøver å prioritere slike ting , så jeg får gått en gang i året- for har erfart at med mine dårlig tenner så ender det bare med tannverk og da MÅ man....

Skrevet

Nei egentlig ikke:( Men har siden tifligere i høst vert nøtt til og begynne en omfattende jobb i tennene.... Det har til nå kostet meg 12 tusen. Har (U) heldigvis macter card.... veldig dyr løsning på problemet men måtte bare.. Kommer vel oppi 30-40 tusen innen jeg er ferdig med alt som må gjøres..:(

Skrevet

her går det vel egentlig på prioriteing. hadde jeg prioriert det så hadde jeg hatt råd. etter 5 år uten å ha vært hos tannlegen og coladrikking vær eneste dag, så tvang moren min meg med til en. jeg hadde null hull... å han sa jeg kunne vente 2 år med og komme tilbake... hehe...

men jeg har litt problemer med å tro på han. hadde jeg gått til en annen hadde jeg sikkert han 10 hull... hehe

Skrevet

Der var jeg for noen få år siden, mortilgunnar. Null hull til jeg var litt over 30. Plutselig var der mye å gjøre, likevel:( Hull, slitasje på emaljen, tannstein, rotfylling. Ja, mye.

Så det lønner seg å ta turen til tannlegen en gang i året, ja.

Skrevet

jeg er temlig sikker på at om jeg går til en annen tannlege så får jeg en annen beskjed for jeg merker jo at tennene ikke er helt som de skal.

men orker ikke å engasjere meg i det.

fornektelse er en fin ting... hehe

Skrevet

Går en gang i året men fikk også beskjed om at det holder annethvert i år.. null plomber her også så langt... og jeg er snart 40.....(uhu..)

Blir litt prioritering, men..lett for meg å si som jo ikke har store utgiftene der.. har andre ting som koster da..hm,.,,

Skrevet

Prioriterer på mystisk vis alt annet enn den ufyselig tannlegen...men var der i fjor for første gang på 9 år...og overlevde - åtte år til neste gang :D

Skrevet

Eg går en gang i året. :) Om eg har råd el. ikkje. :) Ikkje at eg er så glad i tannlegen

Skrevet

Nei, men vet at jeg bør. Ganske sikker på at jeg har noen hull, men så lenge det ikke gjør veldig vondt så må det nok vente til økonomien er bedre. Blir nok rundt feriepenge-tiden...:(

Skrevet

går annet hvert år. har egentlig ikke råd, men må. orker ikke la det hope seg opp. blir dyrere slik... :/

har time i morra...æhh, kvir meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...