Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Akkurat nå ligger han og kaster opp :-/ Jeg har vært syk hele helga, kommer nok fra barnehagen, går omgangsyke der. Litt kjipt, for vi har huset fullt av svigers, så både han og broren ligger "for døden" her, hehe... Ellers, inntil i dag, har formen vært stigende siden sist, han er ikke så uggen og hosten er bedre også. Håper det har snudd nå, så vi kan se framover mot neste CT som er i februar. Er spent på det, det var fortsatt 4x6 cm igjen etter forrige cellekur. Jeg syns det var mye, selv om det er en brøkdel av hva det var i utgangspunktet.
Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Huff da, stakkars. Omgangssyken er jo ikke gøy... Men det var bra at han kommer seg ellers da. 4x6 var før strålingen? Får satse på at strålingen har tatt resten.
Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Ja, før 18 strålinger - også hadde han også siste cellgift etter at den scan'en ble tatt, så det er jo gode muligheter for at alt er borte. Men det var sånn nedtur at det var positivt utslag på PET-scan i samme tidsrom, så denne gangen nøyer jeg meg med nøktern optimisme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå